System telekomunikacyjny innovaphone

Oferujemy nowoczesną centralę telefoniczną innovaphone z komunikacją wielokanałową

Płynna migracja z dotychczasowego systemu na nowy

innovaphone to niemieckie rozwiązanie telekomunikacyjne zapewniające wszystkie zaawansowane funkcje centrali telefonicznej oraz komunikację wielokanałową (Unified Communications). Dostępne jest zarówno w formie sprzętowej, jak i w chmurze.

Elementy komunikacji wielokanałowej w innovaphone

Centrala PBX
Softphone
Czat
Wideo
Udostępnianie
ekranu

Dlaczego warto wybrać innovaphone?

Komunikacja
wielokanałowa
Na rynku od 1997 roku
Niemiecki producent
Centrale sprzętowe
i w chmurze
Możliwość płynnej
migracji
Własna chmura
w europejskim Data
Center

Poznaj wszystkie możliwości
systemu innovaphone

Komunikacja wielokanałowa

Dzięki platformie myApps system innovaphone umożliwia komunikację wielokanałową (Unified Communications). Poszczególne aplikacje pozwalają w jednym miejscu korzystać z komunikacji głosowej VoIP, wideokonferencji, czatu, udostępniania ekranu i aplikacji itd.

Zaawansowane funkcje telefoniczne

Centrala innovaphone oferuje wszystkie zaawansowane funkcje telefoniczne takie, jak zapowiedzi głosowe (IVR), przekierowywanie połączeń, kolejkowanie, telekonferencje, poczta głosowa, współdzielona baza kontaktów, blokowanie numerów, nagrywanie rozmów itp.

Rozwiązanie dostosowane do Twoich potrzeb

Otwarta platforma innovaphone myApps umożliwia korzystanie z wielu różnych aplikacji służących do komunikacji i współpracy. Dzięki temu firma może wybrać funkcje, które ułatwią jej codzienną pracę. Można także tworzyć własne aplikacje i udostępniać je w myApps.

Mobilność

Aplikacje dostępne w ramach systemu innovaphone pozwalają na pracę w tym samym środowisku na wielu urządzeniach z dowolnego miejsca na świecie. Dzięki temu praca zespołu i komunikacja z klientem przebiega sprawnie i bez przeszkód.

Monitorowanie i raportowanie

Dzięki aplikacji innovaPRO można zoptymalizować obsługę klienta. Aplikacja umożliwia podgląd sytuacji w systemie w czasie rzeczywistym oraz raportowanie. Dzięki raportom można sprawdzić statystyki poszczególnych pracowników i statystyki dotyczące połączeń (np. w jakich godzinach jest ich najwięcej, czy oddzwoniono do wszystkich klientów, którzy się nie dodzwonili do firmy itp.).

Gotowa integracja z MS Teams

Dzięki gotowej integracji system innovaphone można w łatwy sposób połączyć z Microsoft Teams. Po integracji z myApps aplikacja będzie dostępna z poziomu platformy.

Otwarte API

Dzięki otwartemu, darmowemu API system innovaphone można zintegrować z dowolnym oprogramowaniem zewnętrznym, np. CRM, DMS itp.

Zintegrowane systemy bezpieczeństwa

System innovaphone wyposażony jest w wiele mechanizmów bezpieczeństwa, które zabezpieczają centralę przed atakami z zewnątrz. Należą do nich m.in. innovaphone Session Border Controller (SBC), innovaphone Reverse Proxy, Brute Force Protection oraz dwuetapowe uwierzytelnienie przy zdalnym logowaniu do systemu.

Łatwa skalowalność

Rozwiązanie innovaphone przeznaczone jest zarówno dla firm, w których korzystać z niego będzie kilkanaście osób, jak i dla firm, w których centrala musi obsłużyć nawet kilka tysięcy stanowisk. Liczbę użytkowników centrali można w łatwy sposób elastycznie dostosować do rosnących potrzeb Twojej firmy.

Płynna migracja z dotychczasowego
systemu do innovaphone

Rozwiązanie innovaphone umożliwia wymianę części istniejącego systemu lub jego rozbudowę z zachowaniem ciągłości komunikacji i procesów w firmie. Dotychczasowy system i rozwiązanie innovphone mogą działać równolegle. Dzięki temu proces migracji przebiega płynnie, w tempie dostosowanym do potrzeb i możliwości firmy. Koszty wymiany systemu są rozłożone w czasie. Nowy system można stopniowo rozbudowywać i poszerzać o kolejne funkcje, wykupując nowe licencje.

Poznaj centrale innovaphone

Centrale sprzętowe

innovaphone oferuje centrale sprzętowe dostosowane do firm o różnych potrzebach i wielkości. Najmniejsze centrale obsługują do 50 stanowisk, a najbardziej rozbudowane do 25.000 stanowisk.

Zobacz wszystkie modele
Centrala w chmurze

Rozwiązanie innovaphone dostępne jest w ramach myApps Cloud, chmury zlokalizowanej w bezpiecznych europejskich centrach danych. Centralę można także zainstalować w chmurze prywatnej u wybranego dostawcy lub na własnym serwerze w siedzibie firmy (on-premise).

Poznaj telefony IP i DECT innovaphone

innovaphone oferuje własne telefony IP oraz telefony DECT. Użycie telefonów systemowych IP umożliwia podjęcie natychmiastowej pracy bez konieczności ich konfigurowania (zero touch provisioning). Centrala Innovaphone może również współpracować z telefonami IP innych marek.

Telefony IP innovaphone
Telefony DECT i WiFi innovaphone

Przetestuj rozwiązanie innovaphone

Chcesz sprawdzić, jak działa system
innovaphone? Wypełnij formularz i umów się na prezentację rozwiązania i testowanie wersji demo.

    Pobierz e-book

    Wymiana central PBX Panasonic z zachowaniem części infrastruktury
    Przewodnik dla zarządzających
    Wymiana central PBX Panasonic z zachowaniem części infrastruktury
    Pobierz bezpłatnego e-booka i dowiedz się jak zminimalizować koszty modernizacji systemu telefonicznego i zyskać nowe możliwości komunikacji wielokanałowej.

      Zaufany dystrybutor z 30-letnim doświadczeniem

      Obejrzyj webinar

      Wymiana centrali telefonicznej Panasonic – jak zyskać nowe możliwości, zachowując część infrastruktury
      Webinar

      Wymiana centrali telefonicznej Panasonic – jak zyskać nowe możliwości, zachowując część infrastruktury

      Wypełnij formularz, aby obejrzeć webinar

        Skontaktuj się z naszymi
        ekspertami

        Przemysław Broda
        Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od 30 lat.
        Piotr Kozłowicz
        Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od ponad 20 lat.

        Wyślij formularz
        kontaktowy

          Najczęściej zadawane pytania

          Przeczytaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
          Czy liczba telefonów w ramach centrali jest ograniczona?

          W rozwiązaniu innovpahone praktycznie nie, wielowęzłowa struktura systemu pozwala elastycznie dodawać kolejne komponenty i zwiększać pojemność systemu w obrębie jednej centrali. To unikalne i rewolucyjne podejście, które z pewnością czyni nasz system wyjątkowym i polecanym dla klientów z dużą dynamiką rozwoju. Dodatkowo, system Innovaphone nie wprowadza żadnych ograniczeń w zakresie rozmów wewnętrznych.

          Czym różni się telefon systemowy od telefonu IP?

          Telefon systemowy pracuje w oparciu o tradycyjne okablowanie (jedna para przewodów), a telefon IP w oparciu o sieć LAN (okablowanie cat 5 oraz switch LAN). Niewątpliwą zaletą telefonu IP jest możliwość podłączenia go w dowolnym miejscu, w którym znajduje się sieć LAN.

          Czy wykorzystanie telefonów IP innych producentów wymaga dodatkowej licencji?

          innovpahone to jeden z niewielu producentów central telefonicznych, który nie wymaga dodatkowej licencji na telefony IP innych producentów. Takie podejście naszych producentów pozwala klientowi wybrać dowolne aparaty telefoniczne dostępny na rynku.

          Jakich aplikacji mogę używać wraz z działającą w firmie centralą innovaphone?

          W rozwiązaniu innovaphone znaleźć możemy aplikacje do call center, tablice ogłoszeń, aplikacje rejestrujące czas pracy itd. Oferta dostępnych w tym systemie aplikacji jest stale poszerzana. innovaphone dba również o to, żeby klient mógł zintegrować z centralą swoje własne aplikacje, tworząc jednolity interfejs dla użytkownika.

          Czy jest możliwość rozłożenia płatności za system telekomunikacyjny w czasie?

          Tak, w przypadku rozwiązania innovaphone dostępne są trzy różne modele zakupu rozwiązania:
          a. Centrala w chmurze – brak inwestycji początkowej, brak lokalnej instalacji sprzętu, płatność miesięczna bez stałego okresu obowiązywania umowy.
          b. Wynajem centrali – brak inwestycji, płatność miesięczna bez stałego okresu obowiązywania umowy.
          c. Zakup centrali – jednorazowa inwestycja, instalacja lokalna.

          Używamy do pracy Microsoft Teams. Czy da się zintegrować Teams z nową centralą?

          Tak, system innovaphone umożliwia integrację z Teams poprzez włączenie naszego komponentu w środowisko Teams. Jest to prosta i praktycznie bezkosztowa integracja, która pozwala na obsługę połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji MS Teams.

          Czy centrala w chmurze jest bezpieczna?

          Tak, centrala chmurowa innovaphnone ma wbudowane mechanizmy reverse proxy oraz korzysta z bezpiecznych protokołów szyfrowanych. Można nawet powiedzieć, że chmurowe rozwiązanie innovaphnone jest znacznie bezpieczniejsze od wielu systemów instalowanych w sieci klienta. W przypadku tego rozwiązania sam producent dba o to, aby chronić system przed atakami z zewnątrz.

          Czy centrala telefoniczna ma wbudowany fax serwer?

          Tak, w oferowanych przez nas systemach zastosowano rozwiązania fax to e-mail, które pozwalają na przekierowanie faksów do poczty e-mail oraz na wysyłanie i odbieranie faksów z aplikacji. W dzisiejszych czasach, faks odgrywa coraz mniejszą rolę i nasze rozwiązania pozwalają klientowi na powolne odchodzenie od tej technologii w kierunku rozwiązań elektronicznych.