System telekomunikacyjny E-MetroTel

Oferujemy nowoczesną centralę telefoniczną E-MetroTel z komunikacją wielokanałową

Współpracuje z telefonami takich marek, jak Panasonic, Nortel i Avaya.

E-MetroTel to amerykańskie rozwiązanie telekomunikacyjne zapewniające wszystkie zaawansowane funkcje centrali telefonicznej oraz komunikację wielokanałową (Unified Communications). System dostępny jest zarówno w formie sprzętowej, wirtualnej, jak i w chmurze.

Rozwiązanie E-MetroTel jest od lat z powodzeniem wdrażane w największych amerykańskich i kanadyjskich sieciach hoteli, sklepów, na uczelniach, w firmach z wielu branż i w placówkach medycznych.

Komunikacja wielokanałowa w systemie E-MetroTel

Centrala PBX
Softphone
Wideo
Czat
Udostępnianie
ekranu

Dlaczego warto wybrać E-MetroTel?

Komunikacja
wielokanałowa
Na rynku od 2009 roku
Amerykański producent
Centrale sprzętowe
i w chmurze
Możliwość wykorzystania
dotychczasowych
telefonów
Sprawdzony w wielu
branżach

Poznaj wszystkie możliwości
systemu E-MetroTel

Zaawansowane funkcje telefoniczne

Centrala E-MetroTel oferuje wszystkie zaawansowane funkcje telefoniczne takie, jak zapowiedzi głosowe (IVR), przekierowywanie połączeń, kolejkowanie, telekonferencje, poczta głosowa, współdzielona baza kontaktów, blokowanie numerów, nagrywanie rozmów itp.

Komunikacja wielokanałowa

Dzięki aplikacji InfinityOne system E-MetroTel jest platformą wielokanałowej komunikacji (Unified Communications). Umożliwia komunikację głosową VoIP, prowadzenie wideorozmów i wideokonferencji wraz z udostępnianiem ekranu, wysyłanie wiadomości na wewnętrznym czacie, pracę w grupie (np. współdzielenie plików itd.).

Mobilność

Aplikacja InfinityOne będąca integralną częścią systemu 
E-MetroTel sprawia, że ze wszystkich funkcji centrali można korzystać ma smartfonie lub komputerze – w aplikacji lub logując się do centrali w przeglądarce. Dzięki temu praca zespołu i komunikacja z klientem przebiega bez przeszkód z każdego miejsca na świecie.

Monitorowanie i raportowanie

Dzięki raportom dostępnym w ramach aplikacji InfinityOne firma może zoptymalizować obsługę klienta. Monitorowanie umożliwia podgląd sytuacji w systemie w czasie rzeczywistym – ile rozmów jest prowadzonych, ile jest połączeń oczekujących itd. Raporty pozwalają sprawdzić statystyki poszczególnych pracowników oraz statystyki dotyczące połączeń (np. w jakich godzinach jest ich najwięcej, czy oddzwoniono do wszystkich klientów, którzy się nie dodzwonili do firmy itp.).

Gotowa integracja z Salesforce

System E-MetroTel posiada gotową integrację z systemem CRM Salesforce. Integracja CRM z centralą znacznie zwiększa efektywność procesów w firmie. Wszystkie informacje o klientach znajdują się w jednym miejscu, a każdy kontakt z klientem zostaje odnotowany.

Otwarte API

Dzięki otwartemu API system można zintegrować z dowolnym oprogramowaniem zewnętrznym, np. MS Teams, posiadanym systemem CRM, DMS itp.

Integracja z systemami hotelowymi

Gotowe integracje z najpopularniejszymi systemami hotelowymi umożliwiają szybkie ich połączenie z centralą E-MetroTel bez dodatkowych komponentów softwarowych. Dzięki temu jest to doskonałe rozwiązanie ułatwiające zarządzanie hotelem i obsługą gości.

Wykorzystaj swoją dotychczasową infrastrukturę

E-MetroTel to jedyny system na świecie, który umożliwia wykorzystanie telefonów producentów, którzy przestali już oferować lub wspierać swoje centrale.
Centrale E-MetroTel można połączyć z telefonami takich marek, jak Panasonic, Nortel i Avaya. Dzięki temu Twoja firma może zachować dotychczasowe aparaty telefoniczne i jednocześnie korzystać ze wszystkich funkcji zaawansowanego technologicznie systemu E-MetroTel. Obniża to znacząco koszty wdrożenia nowego systemu oraz sprawia, że pracownicy nie muszą przyzwyczajać się do nowych aparatów.

Sprawdź, które modele telefonów można połączyć z centralą E-MetroTel

Telefony Panasonic
Sprawdź modele
Telefony Nortel
Sprawdź modele
Telefony Avaya
Sprawdź modele

Rodzaje central E-MetroTel

Centrale sprzętowe

E-MetroTel oferuje kilka modeli central sprzętowych dostosowanych do firm o różnych potrzebach i wielkości. Najmniejsza centrala Galaxy Mini obsługuje do 64 stanowisk, a najbardziej rozbudowana centrala Galaxy Expand ponad 3000 stanowisk.

Zobacz wszystkie modele
Centrala w chmurze

E-MetroTel oferuje swoje rozwiązanie w chmurze. Centrala może znajdować się w bezpiecznej chmurze E-MetroTelu.
Centralę można także zainstalować w chmurze prywatnej u wybranego dostawcy lub na własnym serwerze w siedzibie firmy
(on-premise).

Poznaj telefony systemowe E-MetroTel

E-MetroTel oferuje własne telefony IP. Użycie telefonów systemowych umożliwia podjęcie natychmiastowej pracy bez konieczności ich konfigurowania (zero touch provisioning). Wykorzystanie własnego protokołu XSTIM pozwala kontrolować i konfigurować telefon przez centralę E-MetroTel. Centrala może również współpracować z telefonami innych marek.

Przetestuj rozwiązanie E-MetroTel

Chcesz sprawdzić, jak działa system
E-MetroTel? Wypełnij formularz i umów się na prezentację rozwiązania i testowanie wersji demo.

    Pobierz e-book

    Wymiana central PBX Panasonic z zachowaniem części infrastruktury
    Przewodnik dla zarządzających
    Wymiana central PBX Panasonic z zachowaniem części infrastruktury
    Pobierz bezpłatnego e-booka i dowiedz się jak zminimalizować koszty modernizacji systemu telefonicznego i zyskać nowe możliwości komunikacji wielokanałowej.

      Zaufany dystrybutor z 30-letnim doświadczeniem

      Obejrzyj webinar

      Wymiana centrali telefonicznej Panasonic – jak zyskać nowe możliwości, zachowując część infrastruktury
      Webinar

      Wymiana centrali telefonicznej Panasonic – jak zyskać nowe możliwości, zachowując część infrastruktury

      Wypełnij formularz, aby obejrzeć webinar

        Skontaktuj się z naszymi
        ekspertami

        Przemysław Broda
        Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od 30 lat.
        Piotr Kozłowicz
        Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od ponad 20 lat.

        Wyślij formularz
        kontaktowy

          Najczęściej zadawane pytania

          Przeczytaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
          Czy centrala telefoniczna E-MetroTel zapewnia funkcje UC - Unified Communications?

          Tak, system E-MetroTel ma wbudowaną platformę UC umożliwiającą prowadzenie rozmów z wykorzystaniem czatu, podgląd statusów poszczególnych telefonów, wideokonferencje, współprace zdalną itd. Firma E-MetroTel stale ulepsza i rozbudowuje swoją UC, wciąż poszerzając ją o nowe funkcje.

          Czy liczba telefonów w ramach centrali jest ograniczona?

          Nasze centrale są w stanie obsłużyć od kilku do kilku tysięcy abonentów. Na przykład w najbardziej rozbudowanej centrali E-MetroTel mamy możliwość podłączenia do 3000 abonentów. Niewątpliwą zaletą systemu E-MetroTel jest brak limitów rozmów wewnętrznych oraz brak licencji na łącza miejskie typu SIP trunk.

          Czym różnią się oferowane przez Was telefony systemowe od telefonu analogowego?

          Telefon systemowy oferuje wiele zaawansowanych funkcji, takich jak podgląd numeru dzwoniącego czy ułatwiające pracę klawisze funkcyjne. Dodatkowo, w większości systemów telefon jest programowany zdalnie przez centralę telefoniczną, co umożliwia szybkie dostosowanie jego konfiguracji do wymagań użytkownika.

          Jakich aplikacji mogę używać wraz z działającą w firmie centralą E-MetroTel?

          W rozwiązaniu E-MetroTel znaleźć możemy aplikacje do call center, tablice ogłoszeń, aplikacje rejestrujące czas pracy itd. Oferta dostępnych w tym systemie aplikacji jest stale poszerzana. E-MetroTel dba również o to, żeby klient mógł zintegrować z centralą swoje własne aplikacje, tworząc jednolity interfejs dla użytkownika.

          Co to jest telefon IP?

          Telefon IP to telefon pracujący w oparciu o sieć LAN (tak jak komputer). Oferuje wiele zaawansowanych funkcji, takich jak podgląd numeru dzwoniącego czy klawisze funkcyjne. W dzisiejszych czasach producenci central telefonicznych polecają telefony IP zamiast wcześniej używanych telefonów systemowych. Ich niewątpliwą zaletą jest możliwość podłączenia w dowolnym miejscu, w którym znajduje się sieć LAN.

          Czy centrala w chmurze jest tańsza od centrali tradycyjnej?

          Centrala w chmurze pozwala uniknąć dużych nakładów inwestycyjnych na początku (brak konieczności zakupu sprzętu, serwerów itd.), a dodatkowo w późniejszym etapie pozwala elastycznie zwiększać i zmniejszać pojemność systemu. Kolejną ważną oszczędnością jest posiadanie systemu zawsze w najnowszej aktualnej wersji

          Moja firma mieści się w Krakowie. Czy poradzicie sobie z instalacją centrali na odległość?

          Tak, jako Inter Consult współpracujemy z instalatorami w całej Polsce. Dodatkowo oferowane przez nas systemy umożliwiają konfigurację zdalną, co znacznie ułatwia i przyspiesza proces instalacji oraz późniejsze utrzymanie i konserwację systemu.

          Czy centrala telefoniczna ma wbudowany fax serwer?

          Tak, w oferowanych przez nas systemach zastosowano rozwiązania fax-to-mail, które pozwalają na przekierowanie faksów do poczty e-mail oraz na wysyłanie i odbieranie faksów z aplikacji. W dzisiejszych czasach, faks odgrywa coraz mniejszą rolę i nasze rozwiązania pozwalają klientowi na powolne odchodzenie od tej technologii w kierunku rozwiązań elektronicznych.