Zakłady produkcyjne

Nowoczesne centrale telefoniczne dla zakładów produkcyjnych zapewniające nieprzerwaną komunikację

W zakładach produkcyjnych nieprzerwana komunikacja, zwłaszcza wewnętrzna, jest kluczowa dla utrzymania ciągłości działania. Oferowane przez nas, nowoczesne centrale telefoniczne i systemy DECT zapewniają płynną komunikację w zakładach wieloobiektowych i wszędzie tam, gdzie nie ma zasięgu sieci komórkowej.

Dlaczego warto wybrać oferowane przez nas rozwiązania?

Łączność bezprzewodowa DECT
Kompletny system telekomunikacyjny
Płynna komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna
Możliwość zachowania dotychczasowej infrastruktury
Najwyższe standardy bezpieczeństwa
Integracja z innymi systemami

Oferowane przez nas rozwiązania

Co zapewniają nowoczesne centrale telefoniczne?

Oferowane przez nas rozwiązania telekomunikacyjne to stabilne, niezawodne systemy, które dają o wiele więcej możliwości niż tradycyjne centrale.

Kompletny system telekomunikacyjny

Nowoczesne centrale umożliwiają zarówno komunikację w technologii VoIP, jak i w technologii DECT. Dzięki temu cała komunikacja w firmie może odbywać się w ramach jednego, kompletnego systemu, także pomiędzy oddziałami firmy zlokalizowanymi w różnych miejscach kraju.

Łączność bezprzewodowa DECT

Oferowane przez nas rozwiązania mogą być zintegrowane z systemem łączności DECT. Dzięki temu komunikacja wewnętrzna przebiega płynnie nawet tam, gdzie nie ma zasięgu sieci GSM albo panują trudne warunki. Wykorzystanie łączności DECT poprawia efektywność pracy w zakładzie.

Możliwość zachowania dotychczasowej infrastruktury

Rozwiązania E-MetroTel i innovaphone umożliwiają wykorzystanie części dotychczasowej infrastruktury centrali. W przypadku rozwiązania E-MetroTel można zachować telefony takich marek, jak Panasonic, Nortel i Avaya. Rozwiązanie innovaphone umożliwia natomiast płynną migrację z dotychczasowego systemu na nowy i stopniową wymianę jego komponentów.

Dowiedz się więcej

Mobilność

Dzięki aplikacji ze wszystkich funkcji centrali można korzystać na dowolnym urządzeniu z dostępem do internetu – np. odbierać, wykonywać i przekierowywać połączenia ze swojego numeru wewnętrznego. Niezależnie od tego, w jakim miejscu znajdują się Twoi pracownicy, dzięki aplikacji softphone dostępni są zawsze pod tym samym numerem stacjonarnym i wewnętrznym.

Komunikacja wielokanałowa

Aplikacje umożliwiają korzystanie z komunikacji wielokanałowej (Unified Communications) łączącej w sobie komunikację głosową, wideo, czat, wiadomości i rozwiązania pozwalające na współpracę zdalną (udostępnianie ekranu, współdzielenie aplikacji itd.).

Integracja centrali z innymi systemami

Centrale można integrować z różnymi systemami zewnętrznymi, z których firma korzysta, np. CRM, MS Teams itp. Dzięki otwartemu, darmowemu API centralę można połączyć z dowolnym systemem.

Bezpieczeństwo

Oferowane przez nas rozwiązania spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa, zapewniając niezakłóconą i bezpieczną komunikację. Systemy są zabezpieczone przed wyciekiem danych i odporne na ataki z zewnątrz.

Centrala sprzętowa lub w chmurze

Z rozwiązań E-MetroTel i innovaphone można korzystać zarówno w formie sprzętowej, jak i w ramach chmury w bezpiecznych Data Center dostawcy lub w prywatnej chmurze klienta.

Pobierz e-book

Niezawodna komunikacja głosowa w firmie produkcyjnej – co wybrać: telefony komórkowe, WiFi czy DECT?
Przewodnik dla zarządzających
Niezawodna komunikacja głosowa w firmie produkcyjnej – co wybrać: telefony komórkowe, WiFi czy DECT?
Pobierz bezpłatnego e-booka i dowiedz się, jaka technologia bezprzewodowej komunikacji głosowej najlepiej sprawdzi się w zakładzie produkcyjnym.

    Zaufany dystrybutor z 30-letnim doświadczeniem

    Obejrzyj webinar

    Jak usprawnić komunikację w firmach wielooddziałowych i przemysłowych
    Webinar

    Jak usprawnić komunikację w firmach wielooddziałowych i przemysłowych

    Wypełnij formularz, aby obejrzeć webinar

      Zastanawiasz się, który system będzie
      najlepiej odpowiadać Twoim potrzebom?

      Każdy zakład produkcyjny ma swoją specyfikę i indywidualne potrzeby. Dzięki naszemu ponad 30-letniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie doradzić, który system sprawdzi się najlepiej w przypadku Twojej firmy.

      Skontaktuj się z naszymi
      ekspertami

      Przemysław Broda
      Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od 30 lat.
      Piotr Kozłowicz
      Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od ponad 20 lat.

      Wyślij formularz
      kontaktowy

        Najczęściej zadawane pytania

        Przeczytaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
        Czy mogę do systemu centrali dołączyć wielobazowy system DECT?

        Tak, w przypadku systemu innovpahone można połączyć z centralą system IP-DECT tego producenta lub system zewnętrzny innego producenta, np. Gigaset. Niewątpliwą zaletą systemu DECT tego samego producenta jest prostsza konfiguracja i utrzymanie oraz dostępność funkcji centrali, takich jak np. książka telefoniczna. Dodatkowo w ofercie telefonów DECT innovaphone znajduje się jeden z najlepszych telefonów przemysłowych DECT – d83!
        W systemach E-MetroTel możemy wykorzystać zewnętrzne systemy DECT, np. Gigaset. Dużą zaletą wspomnianego systemu Gigaset jest duża skalowalność, dostęp do książki telefonicznej oraz dobry stosunek jakości do ceny.

        Czy systemy DECT innych producentów są również wspierane?

        Tak, do centrali możemy podłączyć dowolny system DECT pracujący w technologii SIP, np. Gigaset. Dużą zaletą wspomnianego systemu Gigaset jest skalowalność, dostęp do książki telefonicznej oraz dobry stosunek jakości do ceny.

        Nasza firma potrzebuje stałej łączności. Czy poradzicie sobie z instalacją nowego systemu bez dłuższej przerwy uniemożliwiającej pracę firmy?

        Tak, oferowane przez nas systemy są łatwe i szybkie we wdrożeniu. Najlepszym sposobem na odpowiedni dobór nowego rozwiązania i zaplanowanie całego procesu, jest bezpłatna konsultacja z naszymi specjalistami.

        Ile jednoczesnych połączeń można prowadzić w ramach centrali?

        Maksymalna liczba jednoczesnych połączeń zależy od wybranego modelu jednostki głównej oraz od architektury naszego rozwiązania. Jeśli takie są wymagania klienta, możemy zbudować system bez żadnych limitów, w którym każdy abonent będzie mógł prowadzić rozmowę w tej samej chwili.