System telekomunikacyjny iPECS

Oferujemy nowoczesną centralę telefoniczną iPECS Ericsson-LG

Zaufany producent,
sprawdzone rozwiązanie

Centrala telefoniczna iPECS to system telekomunikacyjny firmy Ericsson-LG. Posiada wszystkie funkcje głosowe centrali PBX. Umożliwia odbieranie i wykonywanie połączeń na wielu urządzeniach dzięki aplikacji typu softphone.

Jako firma Inter Consult jesteśmy dystrybutorem rozwiązania iPECS w Polsce i w Europie środkowo-wschodniej. Zapewniamy doradztwo oraz wsparcie techniczne na etapie projektowania i wdrażania systemu. Dysponujemy siecią dealerów i instalatorów w całej Polsce.

Dlaczego warto wybrać iPECS Ericsson-LG?

Sprawdzona
centrala PBX
Renomowany
producent Ericsson-LG
Duży wybór aparatów telefonicznych
System optymalny kosztowo
Rozwiązanie
hybrydowe
Idealny dla
średnich firm

Poznaj centralę
iPECS Ericsson-LG

Zaawansowane funkcje telefoniczne

Centrala iPECS Ericsson-LG zapewnia zaawansowane funkcje telefoniczne takie, jak obsługa łączy tradycyjnych ISDN oraz SIP Trunk, obsługa telefonów cyfrowych, IP oraz analogowych, wbudowany IVR (zapowiedzi głosowe), kolejkowanie, książka telefoniczna, poczta głosowa.

Mobilność

Dzięki aplikacji typu softphone z funkcji centrali iPECS można korzystać na wielu urządzeniach z dowolnego miejsca na świecie. Dzięki temu praca zespołu i komunikacja z klientem przebiega sprawnie i bez przeszkód.

Renomowany producent

System iPECS jest produktem firmy Ericsson-LG, doświadczonego koncernu z branży komunikacji i łączności. Dzięki temu rozwiązanie jest stabilne i niezawodne.

Idealne rozwiązanie dla średnich firm

Hybrydowa centrala iPECS eMG100 od Ericsson-LG to doskonałe rozwiązanie dla średnich firm, do 100 użytkowników. Centrala jest również optymalna kosztowo.

Atrakcyjne aparaty telefoniczne

W ramach systemu iPECS dostępne są telefony IP, DECT, telefony cyfrowe i analogowe. Wyróżniają się przyjaznym dla użytkownika interfejsem, łatwością użytkowania i ergonomiczną konstrukcją.

Poznaj centrale iPECS Ericsson-LG

IPECS ERICSSON-LG
Centrala iPECS eMG100
Kompaktowa centrala telefoniczna dla małych i średnich przedsiębiorstw.
IPECS ERICSSON-LG
Centrala iPECS UCP
Zaawansowany rozproszony system telekomunikacyjny dla średnich i dużych przedsiębiorstw.

Poznaj telefony iPECS Ericsson-LG

iPECS Ericsson-LG oferuje własne telefony IP, DECT, cyfrowe oraz analogowe. Użycie telefonów systemowych umożliwia podjęcie natychmiastowej pracy bez konieczności ich konfigurowania (zero touch provisioning). Centrala iPECS może również współpracować z telefonami IP innych marek.

Przetestuj rozwiązanie iPECS Ericsson-LG

Chcesz sprawdzić, jak działa centrala iPECS? Wypełnij formularz i umów się na prezentację rozwiązania i testowanie wersji demo.

    Pobierz e-book

    Jak wybrać centralę telefoniczną dla swojej firmy?
    Przewodnik dla zarządzających
    Jak wybrać centralę telefoniczną dla swojej firmy?
    Pobierz bezpłatnego e-booka i poznaj 13 najważniejszych kryteriów, dzięki którym wybierzesz centralę najlepiej dostosowaną do potrzeb Twojej firmy.

      Zaufany dystrybutor z 30-letnim
      doświadczeniem

      Skontaktuj się z naszymi
      ekspertami

      Przemysław Broda
      Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od 30 lat.
      Piotr Kozłowicz
      Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od ponad 20 lat.

      Wyślij formularz
      kontaktowy

        Najczęściej zadawane pytania

        Przeczytaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
        Do czego jest mi potrzebna centrala telefoniczna?

        Centrala telefoniczna znacznie ułatwia komunikację wewnątrz firmy oraz poprawia skuteczność kontaktu z klientem. Dzięki nowoczesnej centrali telefonicznej poza korzystaniem z zaawansowanych funkcji telefonicznych, można również komunikować się za pomocą wewnętrznego czatu, nagrywać rozmowy czy np. zintegrować centralę z używanym w firmie programem CRM.

        Czy nie wystarczą mi w firmie służbowe telefony komórkowe?

        Telefony komórkowe w porównaniu z centralą telefoniczną mają pewne wady, takie jak brak możliwości przekazania rozmowy, jej nagrania czy raportowania skuteczności. Poza tym korzystanie z telefonów komórkowych wiąże się także z koniecznością wykupienia wielu abonamentów. Wadami telefonów komórkowych są również szybkie zużycie baterii podczas ciągłych rozmów wewnętrznych, dłuższy czas wybierania numeru, większe obciążenie falami radiowymi użytkownika telefonu, ograniczony zasięg sieci komórkowej w firmie oraz brak kontroli nad statusem telefonu.

        Nasza firma zatrudnia 25 osób. Komunikacja za pośrednictwem komórek stała się trudna i kosztowna. Czy zajmiecie się projektowaniem systemów również dla małych i średnich firm?

        Tak, projektujemy również systemy dla małych i średnich firm. Podczas bezpłatnej konsultacji nasi specjaliści pomogą w doborze najlepszego i najbardziej opłacalnego rozwiązania.

        Moja firma mieści się w Krakowie. Czy poradzicie sobie z instalacją centrali na odległość?

        Tak, jako Inter Consult współpracujemy z instalatorami w całej Polsce. Dodatkowo oferowane przez nas systemy umożliwiają konfigurację zdalną, co znacznie ułatwia i przyspiesza proces instalacji oraz późniejsze utrzymanie i konserwację systemu.