Wymiana central Panasonic i Nortel

Wymiana central Panasonic i Nortel
z zachowaniem części dotychczasowej
infrastruktury

Jako jedyna firma w Polsce oferujemy rozwiązania, które pozwalają modyfikować i rozbudowywać systemy telekomunikacyjne Panasonic i Nortel z zachowaniem części dotychczasowej infrastruktury.

Obniż koszty modernizacji systemu oraz zapewnij ciągłość działania swojej firmie.

Nasze rozwiązania

Dodatkowe możliwości naszych rozwiązań

Zaawansowane
funkcje telefoniczne
Softphone
Rozmowy wideo
Czat
Udostępnianie
ekranu

Korzyści z zachowania części infrastruktury

Niższe koszty
Oferowane przez nas rozwiązania umożliwiają zachowanie części dotychczasowej infrastruktury, co znacząco obniża koszty wdrożenia nowego systemu.
Zachowanie
przyzwyczajeń
Wymiana centrali nie powoduje konieczności wymiany wszystkich telefonów. Dzięki temu pracownicy nie muszą uczyć się obsługi nowego sprzętu i zmieniać swoich przyzwyczajeń.
Własne tempo
migracji
Po wymianie centrali firma może we własnym tempie sukcesywnie wymieniać aparaty telefoniczne. innovaphone umożliwia równoległe działanie obu systemów.
Nieprzerwana
ciągłość działania
Modernizacja lub rozbudowa systemu telekomunikacyjnego z wykorzystaniem naszych rozwiązań nie zakłóca procesów w firmie i nie przerywa ciągłości działania i komunikacji.

Poznaj rozwiązanie E-MetroTel

system E-MetroTel

Zachowaj swoje dotychczasowe
aparaty telefoniczne

Centrale E-MetroTel, jako jedyne na świecie, mogą współpracować z telefonami takich marek, jak Panasonic, Nortel, Avaya, Cisco i Mitel. Dzięki temu Twoja firma może zachować dotychczasowe aparaty telefoniczne i jednocześnie korzystać ze wszystkich funkcji zaawansowanego technologicznie systemu E-MetroTel. Rozwiązanie E-MetroTel od lat jest z sukcesem wdrażane w Stanach Zjednoczonych w największych sieciach sklepów, hoteli, na uczelniach i w firmach korzystających wcześniej z central Panasonica i Nortelu.

Sprawdź, które modele telefonów
współpracują z centralą E-MetroTel

Telefony Panasonic
Sprawdź modele
Telefony Nortel
Sprawdź modele
Telefony Avaya
Sprawdź modele

Poznaj możliwości systemu E-MetroTel

Zaawansowane funkcje
telefoniczne
Komunikacja
wielokanałowa
Mobilność dzięki
softphone
Monitorowanie
i raportowanie
Gotowa integracja
z SalesForce
Otwarte API

Poznaj rozwiązanie innovaphone

innovaphone

Płynna migracja do systemu innovaphone

Rozwiązanie innovaphone umożliwia wymianę części istniejącego systemu lub jego rozbudowę z zachowaniem ciągłości komunikacji i procesów w firmie. Dotychczasowy system i rozwiązanie innovphone mogą działać równolegle. Dzięki temu proces migracji przebiega płynnie, w tempie dostosowanym do potrzeb i możliwości firmy. Koszty wymiany systemu są niższe i rozłożone w czasie. Nowy system można stopniowo rozbudowywać i poszerzać o kolejne funkcje, wykupując nowe licencje.

Poznaj zalety systemu innovaphone

Komunikacja
wielokanałowa
Otwarta platforma
Innovaphone myApps
Mobilność dzięki
softphone
Monitorowanie
i raportowanie
Gotowa integracja
z MS Teams
Zintegrowane systemy
bezpieczeństwa

Pobierz e-book

Wymiana central PBX Panasonic z zachowaniem części infrastruktury
Przewodnik dla zarządzających
Wymiana central PBX Panasonic z zachowaniem części infrastruktury
Pobierz bezpłatnego e-booka i dowiedz się jak zminimalizować koszty modernizacji systemu telefonicznego i zyskać nowe możliwości komunikacji wielokanałowej.

    Zaufany dystrybutor z 30-letnim
    doświadczeniem

    Obejrzyj webinar

    Wymiana centrali telefonicznej Panasonic – jak zyskać nowe możliwości, zachowując część infrastruktury
    Webinar

    Wymiana centrali telefonicznej Panasonic – jak zyskać nowe możliwości, zachowując część infrastruktury

    Wypełnij formularz, aby obejrzeć webinar

      Skontaktuj się z naszymi
      ekspertami

      Przemysław Broda
      Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od 30 lat.
      Piotr Kozłowicz
      Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od ponad 20 lat.

      Wyślij formularz
      kontaktowy

        Najczęściej zadawane pytania

        Przeczytaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
        Mamy bardzo starą instalację kablową. Czy jest szansa na unowocześnienie lub instalację nowej centrali w takim przypadku

        Tak, rozwiązaniem może być wykorzystanie starych telefonów systemowych (Panasonic, Nortel) i podłączenie ich do nowej centrali lub migracja do telefonów DECT lub WiFi. Najlepszym sposobem na odpowiedni dobór nowego rozwiązania jest bezpłatna konsultacja z naszymi specjalistami.

        Nasza firma potrzebuje stałej łączności. Czy poradzicie sobie z instalacją nowego systemu bez dłuższej przerwy uniemożliwiającej pracę firmy?

        Tak, oferowane przez nas systemy są łatwe i szybkie we wdrożeniu. Najlepszym sposobem na odpowiedni dobór nowego rozwiązania i zaplanowanie całego procesu, jest bezpłatna konsultacja z naszymi specjalistami.

        Czy dobór nowego systemu łączności to długi proces? Od czego zależy czas zaprojektowania systemu?

        Dobór nowego rozwiązania nie jest bardzo czasochłonny. Zwykle wystarczy jedno spotkanie z naszym specjalistą. Z naszego doświadczenia wynika, że często pozornie skomplikowane systemy i środowiska dają się w prosty sposób unowocześnić i migrować w kierunku nowoczesnych rozwiązań.

        W naszej firmie pracuje centrala marki, której nie znalazłem w Waszej ofercie. Nie działa poprawnie. Czy zajmiecie się naszym problemem?

        Tak, dzięki naszemu doświadczeniu pomożemy zdiagnozować problem i go rozwiązać. W tym przypadku najlepszym rozwiązaniem będzie bezpłatna konsultacja z naszymi specjalistami.

        Moja firma mieści się w Krakowie. Czy poradzicie sobie z instalacją centrali na odległość?

        Tak, jako Inter Consult współpracujemy z instalatorami w całej Polsce. Dodatkowo oferowane przez nas systemy umożliwiają konfigurację zdalną, co znacznie ułatwia i przyspiesza proces instalacji oraz późniejsze utrzymanie i konserwację systemu.