Customize Consent Preferences

We use cookies to help you navigate efficiently and perform certain functions. You will find detailed information about all cookies under each consent category below.

The cookies that are categorized as "Necessary" are stored on your browser as they are essential for enabling the basic functionalities of the site. ... 

Always Active

Necessary cookies are required to enable the basic features of this site, such as providing secure log-in or adjusting your consent preferences. These cookies do not store any personally identifiable data.

No cookies to display.

Functional cookies help perform certain functionalities like sharing the content of the website on social media platforms, collecting feedback, and other third-party features.

No cookies to display.

Analytical cookies are used to understand how visitors interact with the website. These cookies help provide information on metrics such as the number of visitors, bounce rate, traffic source, etc.

No cookies to display.

Performance cookies are used to understand and analyze the key performance indexes of the website which helps in delivering a better user experience for the visitors.

No cookies to display.

Advertisement cookies are used to provide visitors with customized advertisements based on the pages you visited previously and to analyze the effectiveness of the ad campaigns.

No cookies to display.

Zapraszamy na bezpłatne szkolenie innovaphone Technician Connect – Zapisz się

Blog ekspertów Inter Consult

Sprawdzony sposób na płynną migrację z centrali PBX Panasonic  do nowego systemu
CENTRALA PBX

Sprawdzony sposób na płynną migrację z centrali PBX Panasonic do nowego systemu

12.07.2023

Wiele firm i organizacji w Polsce korzysta nadal z uchodzących za niezawodne central telefonicznych PBX Panasonic. Choć same centrale faktycznie mogą działać przez lata, to jednak wycofanie się ich producenta z rynku PBX jest dla posiadaczy systemów Panasonica negatywnym sygnałem.

O tym, w jaki sposób wstrzymanie produkcji central telefonicznych przez japońskiego giganta zagraża firmom wciąż z nich korzystającym, pisaliśmy w jednym z naszych poprzednich artykułów. Brak wsparcia producenta dla działających jeszcze urządzeń, stwarza pewne ryzyko – w przypadku jakiejkolwiek awarii, utrzymanie ciągłości komunikacji i działania może być trudne. Aby do takiej sytuacji nie dopuścić, warto pomyśleć o migracji do nowego systemu. Obecnie najkorzystniejszym rozwiązaniem dla firm korzystających z central Panasonica jest przejście na nowy system pozwalający zachować część dotychczasowej infrastruktury.

 

E-MetroTel – jedyny system współpracujący z telefonami Panasonic

Takim rozwiązaniem jest amerykański system E-MetroTel. Umożliwia on zachowanie części dotychczasowej infrastruktury centrali Panasonic, a jednocześnie oferuje wszystkie zaawansowane funkcje telefoniczne oraz umożliwia komunikację wielokanałową (Unified Communications – centrala, softphone, wideo, czat, aplikacje). E-MetroTel to jedyny na świecie system pozwalający na wykorzystanie aparatów telefonicznych Panasonic oraz dotychczasowego okablowania. Jego wdrożenie zajmuje zaledwie kilka godzin. Rozwiązanie E-MetroTel jest od lat z powodzeniem używane w największych amerykańskich i kanadyjskich sieciach hoteli, sklepów, na uczelniach, w firmach z wielu branż i w placówkach medycznych.

 

Elastyczne rozwiązanie dostosowane do potrzeb firmy

W portfolio central E-MetroTel znajdziemy zarówno rozbudowaną Galaxy Expand mogącą obsłużyć nawet ponad 3000 użytkowników, jak i centralę Galaxy Mini przeznaczoną dla maksymalnie 64 stanowisk. Dzięki temu rozwiązanie E-MetroTel można wdrożyć w niemal każdej firmie. Co ważne, centrale współpracują nie tylko z telefonami Panasonic, ale także z aparatami takich marek, jak Avaya, Nortel, Mitel czy Cisco. Z rozwiązania można także korzystać w wersji chmurowej – dostępne jest w bezpiecznej amerykańskiej chmurze AWS firmy Amazon. Centrala E-MetroTel jest skalowalna i wciąż rozwijana oraz poszerzana o nowe funkcje i aplikacje. Rozwiązanie można bez problemu zintegrować z systemami zewnętrznymi, np. CRM, DMS czy systemami hotelowymi. Pozwala to na zwiększenie efektywności pracy i korzystanie z najnowszych rozwiązań przy zachowaniu dotychczasowych przyzwyczajeń i dobrze znanych aparatów telefonicznych. Migracja do systemu E-MetroTel nie jest kłopotliwa dla użytkowników centrali i umożliwia utrzymanie dotychczasowych numerów oraz wszystkich umów z operatorami.

Przejście na nowy system w momencie, gdy dotychczasowy jeszcze działa, minimalizuje ryzyko awarii i zapewnia firmie ciągłość działania. Wybór rozwiązania E-MetroTel ogranicza także koszty migracji, których dużą częścią jest zwykle koszt zakupu nowych aparatów telefonicznych. Więcej o zaletach i możliwościach rozwiązania E-MetroTel przeczytasz na stronie interconsult.pl/system-telekomunikacyjny-e-metrotel/.

Zapisz się do naszego newslettera, aby nie przegapić nowych artykułów

    Zapraszamy na bezpłatne szkolenie innovaphone Technician Connect – Zapisz się