Salony samochodowe

Nowoczesne centrale telefoniczne dla salonów samochodowych zapewniające sprawną komunikację z klientem

W salonach samochodowych sprawna komunikacja z klientem i komunikacja wewnętrzna mają ogromne znaczenie. Oferowane przez nas nowoczesne centrale telefoniczne zapewniają nie tylko płynną komunikację głosową, ale przede wszystkim umożliwiają optymalizację obsługi klienta.

Dzięki aplikacjom centrale można wykorzystać do komunikacji wielokanałowej i zintegrować z systemami CRM (Customer Relationship Management) czy DMS (Document Management System).

Dlaczego warto wybrać oferowane przez nas rozwiązania?

Płynna komunikacja z klientem
Możliwość integracji z CRM i DMS
Łączność bezprzewodowa DECT
Sprawna komunikacja pomiędzy salonami
Możliwość zachowania dotychczasowej infrastruktury
Najwyższe standardy bezpieczeństwa

Oferowane przez nas rozwiązania

Co zapewniają nowoczesne
centrale telefoniczne?

Oferowane przez nas rozwiązania telekomunikacyjne to stabilne, niezawodne systemy, które dają o wiele więcej możliwości niż tradycyjne centrale.

Zaawansowane funkcje telefoniczne

Nowoczesne centrale telefoniczne zapewniają wszystkie zaawansowane funkcje głosowe takie, jak zapowiedzi głosowe (IVR), kolejkowanie połączeń, możliwość oddzwaniania na nieodebrane połączenia, nagrywanie rozmów, książka telefoniczna itp.

Łączność bezprzewodowa DECT

Oferowane przez nas rozwiązania wyposażone są w zintegrowany system łączności DECT. Dzięki temu komunikacja wewnętrzna, np. pomiędzy salonem a serwisem, przebiega sprawnie i płynnie.

Sprawna komunikacja pomiędzy salonami

Centralę można skonfigurować w taki sposób, aby zapewnić nieprzerwaną komunikację w ramach jednego systemu pomiędzy salonami znajdującymi się w różnych lokalizacjach.

Monitorowanie i raportowanie

Dzięki monitorowaniu i raportowaniu można zoptymalizować obsługę klienta dzwoniącego do salonu lub serwisu i zwiększyć liczbę odbieranych połączeń. Aplikacje umożliwiają zarówno podgląd sytuacji w systemie w czasie rzeczywistym, jak i raportowanie – ile połączeń zostało odebranych, ile nieodebranych, do kogo oddzwoniono itp.

Możliwość integracji z zewnętrznymi systemami

Nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne umożliwiają integrację centrali z systemami, z których na co dzień korzysta salon, np. CRM czy DMS (Document Management System). Dzięki otwartemu, darmowemu API centralę można zintegrować z dowolnym systemem.

Mobilność

Dzięki aplikacji ze wszystkich funkcji centrali można korzystać na dowolnym urządzeniu z dostępem do internetu – np. odbierać, wykonywać i przekierowywać połączenia ze swojego numeru wewnętrznego. Niezależnie od tego, w jakim miejscu znajdują się Twoi pracownicy, dzięki aplikacji softphone dostępni są zawsze pod tym samym numerem stacjonarnym i wewnętrznym.

Bezpieczeństwo

Oferowane przez nas rozwiązania spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa, zapewniając stabilną i bezpieczną komunikację. Systemy są zabezpieczone przed wyciekiem danych i odporne na ataki z zewnątrz.

Możliwość zachowania dotychczasowej infrastruktury

Rozwiązania E-MetroTel i Innovaphone umożliwiają wykorzystanie części dotychczasowej infrastruktury centrali. W przypadku rozwiązania E-MetroTel można zachować telefony takich marek, jak Panasonic, Nortel i Avaya. Rozwiązanie Innovaphone umożliwia natomiast płynną migrację z dotychczasowego systemu na nowy i stopniową wymianę jego komponentów.

Dowiedz się więcej

Centrala sprzętowa lub w chmurze

Z rozwiązań E-MetroTel i Innovaphone można korzystać zarówno w formie sprzętowej, jak i w ramach chmury w bezpiecznych Data Center dostawcy lub w prywatnej chmurze klienta.

Pobierz e-book

Jak wybrać centralę telefoniczną dla swojej firmy?
Przewodnik dla zarządzających
Jak wybrać centralę telefoniczną dla swojej firmy?
Pobierz bezpłatnego e-booka i poznaj 13 najważniejszych kryteriów, dzięki którym wybierzesz centralę najlepiej dostosowaną do potrzeb Twojej firmy.

    Zaufany dystrybutor z 30-letnim
    doświadczeniem

    Zastanawiasz się, który system będzie
    najlepiej odpowiadać Twoim potrzebom?

    Każdy salon samochodowy ma swoją specyfikę i indywidualne potrzeby. Dzięki naszemu ponad 30-letniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie doradzić, który system sprawdzi się najlepiej w przypadku Twojej firmy.

    Skontaktuj się z naszymi
    ekspertami

    Przemysław Broda
    Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od 30 lat.
    Piotr Kozłowicz
    Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od ponad 20 lat.

    Wyślij formularz
    kontaktowy

      Najczęściej zadawane pytania

      Przeczytaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
      Czy mogę do systemu centrali dołączyć wielobazowy system DECT?

      Tak, w przypadku systemu innovpahone można połączyć z centralą system IP-DECT tego producenta lub system zewnętrzny innego producenta, np. Gigaset. Niewątpliwą zaletą systemu DECT tego samego producenta jest prostsza konfiguracja i utrzymanie oraz dostępność funkcji centrali, takich jak np. książka telefoniczna. Dodatkowo w ofercie telefonów DECT innovaphone znajduje się jeden z najlepszych telefonów przemysłowych DECT – d83!
      W systemach E-MetroTel możemy wykorzystać zewnętrzne systemy DECT, np. Gigaset. Dużą zaletą wspomnianego systemu Gigaset jest duża skalowalność, dostęp do książki telefonicznej oraz dobry stosunek jakości do ceny.

      Czy systemy DECT innych producentów są również wspierane?

      Tak, do centrali możemy podłączyć dowolny system DECT pracujący w technologii SIP, np. Gigaset. Dużą zaletą wspomnianego systemu Gigaset jest skalowalność, dostęp do książki telefonicznej oraz dobry stosunek jakości do ceny.

      Czy centrale umożliwiają nagrywanie rozmów?

      Tak, oferowane przez nas systemy umożliwiają nagrywanie rozmów i przechowywanie ich na samej centrali lub na zewnętrznym dysku. W zależności od potrzeb i indywidualnych wymagań klienta, dobierzemy w tym zakresie rozwiązanie, które spełni jego oczekiwania.

      Czy dzięki centrali mogę połączyć ze sobą dwa salony znajdujące się w różnych lokalizacjach?

      Tak, to standardowa funkcja nowoczesnych central i jedna z ich największych zalet. Dzięki centrali odległe geograficznie salony mogą pracować jako jeden system zarządzany centralnie z jednego miejsca.

      Czy system CRM, którego używamy w naszym salonie samochodowym będzie współpracował z nową centralą?

      Tak, oba oferowane przez nas rozwiązania – innovaphone oraz E-MetroTel – udostępniają otwarte API, co pozwala na integrację centrali z systemem CRM. W zależności od potrzeb klienta doradzamy i pomagamy stworzyć wspólny interfejs obu systemów.

      W naszej firmie pracuje centrala marki, której nie znalazłem w Waszej ofercie. Nie działa poprawnie. Czy zajmiecie się naszym problemem?

      Tak, dzięki naszemu doświadczeniu pomożemy zdiagnozować problem i go rozwiązać. W tym przypadku najlepszym rozwiązaniem będzie bezpłatna konsultacja z naszymi specjalistami.