Placówki medyczne

Nowoczesne centrale telefoniczne dla placówek medycznych umożliwiające integrację z systemami rejestracji pacjentów

Sprawna telefoniczna obsługa pacjentów nabiera dziś coraz większego znaczenia. Istotna jest zarówno komunikacja pacjenta z rejestracją i możliwość telefonicznego umówienia się na wizytę, jak i realizacja usług medycznych przez telefon (teleporady). Ważna jest również niezakłócona komunikacja pomiędzy rejestracją a poszczególnymi gabinetami.

Oferujemy nowoczesne centrale telefoniczne, które zapewniają nie tylko płynną komunikację głosową, ale także możliwość integracji z systemami rejestracji pacjentów i systemami elektronicznej dokumentacji medycznej. Dzięki temu zarządzanie przychodnią, kliniką czy szpitalem jest łatwiejsze, a obsługa pacjentów sprawniejsza.

Dlaczego warto wybrać oferowane przez nas rozwiązania?

Zaawansowane funkcje telefoniczne
Integracja z systemami zewnętrznymi
Usprawnienie obsługi pacjenta
Centrala także w aplikacji
Możliwość zachowania dotychczasowych telefonów
Bezpieczne i stabilne połączenia

Oferowane przez nas
rozwiązania

Jako Inter Consult jesteśmy dystrybutorem trzech renomowanych rozwiązań telekomunikacyjnych: E-MetroTel, innovaphone i iPECS (Ericsson-LG). Oferowane przez nas rozwiązania pozwalają wykorzystać dotychczasowe telefony takich marek, jak Nortel, Panasonic i Avaya. Dzięki naszemu ponad 30-letniemu doświadczeniu, doradzimy, które z rozwiązań najlepiej odpowie na potrzeby danej placówki medycznej.

Co zapewniają nowoczesne
centrale telefoniczne?

Oferowane przez nas rozwiązania telekomunikacyjne to stabilne, niezawodne systemy, które dają o wiele więcej możliwości niż tradycyjne centrale.

Zaawansowane funkcje telefoniczne

Nowoczesne centrale telefoniczne zapewniają wszystkie zaawansowane funkcje głosowe takie, jak zapowiedzi głosowe (IVR), kolejkowanie połączeń, możliwość oddzwaniania na nieodebrane połączenia, nagrywanie rozmów itp.

Możliwość integracji z systemami zewnętrznymi

Dzięki otwartemu API rozwiązania E-MetroTel i innovaphone można zintegrować z dowolnymi systemami zewnętrznymi, z których korzysta placówka, np. z systemem rejestracji pacjentów czy systemem elektronicznej dokumentacji medycznej.

Monitorowanie i raportowanie

Oferowane rozwiązania pozwalają na monitorowanie sytuacji w systemie centrali na żywo (podgląd na kolejki, aktualne połączenia itp.) oraz udostępniają raporty i statystyki. Dzięki temu można sprawdzić m.in. średni czas połączenia, liczbę połączeń nieodebranych, godziny, w których połączeń jest najwięcej czy statystyki poszczególnych pracowników. Pozwala to na lepsze zarządzanie obsługą pacjentów.

Centrala w aplikacji

Dzięki aplikacjom typu softphone ze wszystkich funkcji centrali można korzystać także na komputerze i smartfonie.

Białe aparaty telefoniczne

innovaphone oferuje własne telefony systemowe w kolorze białym, co jest istotne dla wielu placówek medycznych.

Możliwość zachowania dotychczasowych telefonów

Rozwiązanie E-MetroTel umożliwia zachowanie dotychczasowych telefonów takich marek, jak Panasonic, Avaya i Nortel. Dzięki temu migracja do nowego systemu nie wymaga zakupu nowych telefonów, co obniża jej koszty.

Dowiedz się więcej

Bezpieczeństwo i stabilność połączeń

Oferowane przez nas rozwiązania spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa, zapewniając stabilną i bezpieczną komunikację. Systemy są zabezpieczone przed wyciekiem danych i odporne na ataki z zewnątrz.

Centrala sprzętowa lub w chmurze

Z rozwiązań E-MetroTel i innovaphone można korzystać zarówno w formie sprzętowej, jak i w ramach chmury w bezpiecznych Data Center dostawcy lub w prywatnej chmurze klienta.

Pobierz e-book

Jak wybrać centralę telefoniczną dla swojej firmy?
Przewodnik dla zarządzających
Jak wybrać centralę telefoniczną dla swojej firmy?
Pobierz bezpłatnego e-booka i poznaj 13 najważniejszych kryteriów, dzięki którym wybierzesz centralę najlepiej dostosowaną do potrzeb Twojej firmy.

    Zaufany dystrybutor z 30-letnim doświadczeniem

    Zastanawiasz się, który system będzie najlepiej odpowiadać Twoim potrzebom?

    Każda placówka medyczna ma swoją specyfikę i korzysta z innych systemów. Dzięki naszemu ponad 30-letniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie doradzić, które rozwiązanie sprawdzi się najlepiej w przypadku danej przychodni, kliniki czy szpitala.

    Skontaktuj się z naszymi ekspertami

    Przemysław Broda
    Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od 30 lat.
    Piotr Kozłowicz
    Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od ponad 20 lat.

    Wyślij formularz
    kontaktowy

      Najczęściej zadawane pytania

      Przeczytaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
      Czy system do rejestracji pacjentów, którego używamy w przychodni, będzie współpracował z nową centralą?

      Tak, jest to możliwe, ale preferowana jest migracja lub wymiana systemu. Najlepszym sposobem na odpowiedni dobór nowego rozwiązania jest bezpłatna konsultacja z naszymi specjalistami.

      Czy dzięki centrali mogę połączyć ze sobą dwie placówki znajdujące się w różnych lokalizacjach?

      Tak, to standardowa funkcja nowoczesnych central i jedna z ich największych zalet. Dzięki centrali odległe geograficznie punkty mogą pracować jako jeden system zarządzany centralnie z jednego miejsca.

      Czy centrala chmurowa jest tańsza od centrali tradycyjnej?

      To zależy, ważne jest natomiast elastyczne podejście do licencjonowania oraz brak konieczności ponoszenia opłat początkowych (przypomina to leasing samochodu). W przypadku centrali chmurowej należy jednak uwzględnić stały koszt miesięczny.

      Jakie są zagrożenia w przypadku wyboru centrali chmurowej?

      Współczesne centrale chmurowe mogą w pełni odwzorowywać centralę zainstalowaną u klienta (on premise). Wbrew temu, co się powszechnie uważa, centrale chmurowe są w pełni bezpieczne i nie niosą ze sobą zwiększonego ryzyka ataku hakerów w porównaniu z centralami sprzętowymi zainstalowanymi w siedzibie klienta.

      Czy centrale umożliwiają nagrywanie rozmów?

      Tak, oferowane przez nas systemy umożliwiają nagrywanie rozmów i przechowywanie ich na samej centrali lub na zewnętrznym dysku. W zależności od potrzeb i indywidualnych wymagań klienta, dobierzemy w tym zakresie rozwiązanie, które spełni jego oczekiwania.