Hotele

Nowoczesne centrale telefoniczne dla hoteli zintegrowane z systemami recepcyjnymi

W coraz bardziej konkurencyjnej branży hotelarskiej kluczowe znaczenie ma obsługa klienta. Dlatego w każdym hotelu tak ważna jest zarówno komunikacja z klientami dzwoniącymi do hotelu, jak i komunikacja obsługi z gośćmi.

Oferujemy nowoczesne centrale telefoniczne, które zapewniają płynną komunikację głosową oraz możliwość integracji z systemami recepcyjnymi. Dzięki temu zarządzanie hotelem i personelem jest łatwiejsze, a satysfakcja gości hotelowych większa.

Dlaczego warto wybrać oferowane przez nas rozwiązania?

Integracja z systemami hotelowymi
Podniesienie standardu obsługi klienta
Płynna komunikacja zewnętrzna i wewnętrzna
Monitorowanie i raportowanie
Możliwość zachowania dotychczasowych telefonów
Bezpieczne i stabilne połączenia

Oferowane przez nas
rozwiązania

Jako Inter Consult jesteśmy dystrybutorem trzech renomowanych rozwiązań telekomunikacyjnych: E-MetroTel, innovaphone i iPECS (Ericsson-LG). Oferowane przez nas rozwiązania pozwalają wykorzystać dotychczasowe aparaty telefoniczne takich marek, jak Nortel, Panasonic i Avaya. Dzięki naszemu ponad 30-letniemu doświadczeniu, doradzimy, które z rozwiązań najlepiej odpowie na potrzeby Twojego hotelu.

Co zapewniają nowoczesne centrale telefoniczne?

Oferowane przez nas rozwiązania telekomunikacyjne to stabilne, niezawodne systemy, które dają o wiele więcej możliwości niż tradycyjne centrale.

Kompletny system telekomunikacyjny

Nowoczesne centrale umożliwiają zarówno komunikację w technologii VoIP, jak i w technologii DECT. Dzięki temu cała komunikacja wewnętrzna w hotelu i zewnętrzna z klientami może odbywać się w ramach jednego, kompletnego systemu.

Możliwość zachowania dotychczasowych telefonów

Rozwiązanie E-MetroTel umożliwia zachowanie dotychczasowych telefonów takich marek, jak Nortel, Panasonic i Avaya. Dzięki temu migracja do nowego systemu nie wymaga zakupu nowych telefonów, co obniża jej koszty.

Dowiedz się więcej

Możliwość integracji z systemami recepcyjnymi

Rozwiązania E-MetroTel i innovaphone posiadają gotowe integracje z najpopularniejszymi systemami recepcyjnymi używanymi w hotelach (Property Management System). Umożliwia to korzystanie m.in. z takich funkcji, jak budzenie gości, ustawienie statusu pokoju, przypisanie billingu do pokoju hotelowego itd.

Mobilność

Dzięki aplikacjom typu softphone oraz łączności DECT personel może komunikować się bez przeszkód z dowolnego miejsca w hotelu. Zwiększa to efektywność pracy obsługi oraz ułatwia szybsze reagowanie na potrzeby gości hotelowych.

Monitorowanie i raportowanie

Dzięki monitorowaniu i raportowaniu można zoptymalizować obsługę klienta hotelowego. Aplikacje umożliwiają zarówno podgląd sytuacji w systemie w czasie rzeczywistym, jak i raportowanie i statystyki połączeń.

Telefony analogowe

Oferowane przez nas rozwiązania umożliwiają zarówno łączność VoIP, jak i analogową. Dzięki temu do systemu można włączyć również znajdujące się w pokojach hotelowych telefony analogowe.

Bezpieczeństwo i stabilność połączeń

Oferowane przez nas rozwiązania spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa, zapewniając stabilną i bezpieczną komunikację. Systemy są zabezpieczone przed wyciekiem danych i odporne na ataki z zewnątrz.

Centrala sprzętowa lub w chmurze

Z rozwiązań E-MetroTel i innovaphone można korzystać zarówno w formie sprzętowej, jak i w ramach chmury w bezpiecznych Data Center dostawcy lub w prywatnej chmurze klienta.

Pobierz e-book

Jak wybrać centralę telefoniczną dla swojej firmy?
Przewodnik dla zarządzających
Jak wybrać centralę telefoniczną dla swojej firmy?
Pobierz bezpłatnego e-booka i poznaj 13 najważniejszych kryteriów, dzięki którym wybierzesz centralę najlepiej dostosowaną do potrzeb Twojej firmy.

    Zaufany dystrybutor z 30-letnim
    doświadczeniem

    Obejrzyj webinar

    Jak ograniczyć koszty i zwiększyć funkcjonalność systemu telekomunikacyjnego w hotelu
    Webinar

    Jak ograniczyć koszty i zwiększyć funkcjonalność systemu telekomunikacyjnego w hotelu

    Wypełnij formularz, aby obejrzeć webinar

      Zastanawiasz się, który system będzie najlepiej odpowiadać Twoim potrzebom?

      Każdy hotel ma swoją specyfikę i korzysta z innych systemów. Dzięki naszemu ponad 30‑letniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie doradzić, które rozwiązanie sprawdzi się najlepiej w przypadku Twojego hotelu.

      Skontaktuj się z naszymi ekspertami

      Przemysław Broda
      Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od 30 lat.
      Piotr Kozłowicz
      Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od ponad 20 lat.

      Wyślij formularz
      kontaktowy

        Najczęściej zadawane pytania

        Przeczytaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
        Czy nasz system hotelowy będzie współpracował z nową centralą?

        Tak, system E-MetroTel posiada wbudowany interfejs PMS (Property Management System) kompatybilny z większością systemów hotelowych. Poza możliwością obsługi standardowych funkcji hotelowych, mamy również interfejs bilingowy zintegrowany z systemem hotelowym oraz prosty interfejs webowy do konfiguracji całego środowiska.

        Czy mogę do systemu centrali dołączyć wielobazowy system DECT?

        Tak, w przypadku systemu innovpahone można połączyć z centralą system IP-DECT tego producenta lub system zewnętrzny innego producenta, np. Gigaset. Niewątpliwą zaletą systemu DECT tego samego producenta jest prostsza konfiguracja i utrzymanie oraz dostępność funkcji centrali, takich jak np. książka telefoniczna. Dodatkowo w ofercie telefonów DECT innovaphone znajduje się jeden z najlepszych telefonów przemysłowych DECT – d83!
        W systemach E-MetroTel możemy wykorzystać zewnętrzne systemy DECT, np. Gigaset. Dużą zaletą wspomnianego systemu Gigaset jest duża skalowalność, dostęp do książki telefonicznej oraz dobry stosunek jakości do ceny.

        Czy centrale umożliwiają nagrywanie rozmów?

        Tak, oferowane przez nas systemy umożliwiają nagrywanie rozmów i przechowywanie ich na samej centrali lub na zewnętrznym dysku. W zależności od potrzeb i indywidualnych wymagań klienta, dobierzemy w tym zakresie rozwiązanie, które spełni jego oczekiwania.

        Czy dzięki centrali mogę połączyć ze sobą hotele znajdujące się w różnych lokalizacjach?

        Tak, to standardowa funkcja nowoczesnych central i jedna z ich największych zalet. Dzięki centrali odległe geograficznie hotele mogą pracować jako jeden system zarządzany centralnie z jednego miejsca.