Jak wybrać centralę telefoniczną dla swojej firmy?
W dobie cyfryzacji i szybko rozwijających się technologii, płynna i niezakłócona komunikacja wewnętrzna i komunikacja z klientem stanowią podstawę działania każdej dochodowej firmy. Dlatego wybór odpowiedniej centrali telefonicznej PBX może znacząco wpłynąć na efektywność pracy, bezpieczeństwo i ostatecznie na sukces firmy. Pobierz naszego e-booka i poznaj 13 kluczowych kryteriów wyboru centrali dla swojej firmy.
Wymiana central PBX Panasonic z zachowaniem części infrastruktury
Centrale telefoniczne Panasonic, doskonale znane na polskim rynku, przez lata cieszyły się ogromną popularnością i zyskały uznanie wielu klientów. Wielu korzysta z nich do dziś. Niestety, w 2020 roku Panasonic wycofał się z rynku PBX i nie wspiera już swoich produktów. Dzięki naszemu e-bookowi dowiesz się, jak zminimalizować koszty modernizacji systemu Panasonica, zachowując część dotychczasowej infrastruktury, i zyskać nowe możliwości komunikacji wielokanałowej.
Niezawodna komunikacja głosowa w firmie produkcyjnej – co wybrać: telefony komórkowe, WiFi czy DECT?
W zakładach produkcyjnych bezprzewodowa komunikacja głosowa jest dziś standardem i jest coraz bardziej kluczowa dla optymalizacji procesu produkcji. Obecnie na rynku dostępnych jest kilka rozwiązań umożliwiających łączność bezprzewodową i sprawną komunikację wewnętrzną. Najczęściej rozważa się wykorzystanie telefonów komórkowych, telefonów WiFi lub telefonów DECT. Pobierz naszego e-booka i dowiedz się, jakie wady i zalety mają te rozwiązania i które z nich najlepiej sprawdzi się w zakładzie produkcyjnym.