Centrale telefoniczne VoIP

Centrale telefoniczne VoIP

Oferujemy nowoczesne centrale telefoniczne VoIP

Oferowane przez nas centrale telefoniczne VoIP zapewniają nieprzerwaną komunikację wewnątrz firmy i komunikację z klientem. Dzięki możliwości komunikacji wielokanałowej (Unified Communications) pomagają usprawnić wiele procesów w firmie i zoptymalizować obsługę klienta. Dostępne są w formie sprzętowej on-premise lub w chmurze.

Elementy komunikacji wielokanałowej
w naszych rozwiązaniach

Centrala PBX
Softphone
Rozmowy
wideo
Czat
Udostępnianie
ekranu

Oferowane przez nas
rozwiązania

Decydując się na jedno z naszych rozwiązań, możesz zachować aktualną infrastrukturę, wszystkie umowy z obecnymi operatorami i aktualne numery telefonów.

Co zyskasz dzięki nowoczesnej
centrali telefonicznej?

Dzięki funkcjom i możliwościom nowoczesnej centrali VoIP poprawisz produktywność pracy pracowników, komunikację wewnętrzną oraz obsługę klienta. Oferowane przez nas rozwiązania telekomunikacyjne dają o wiele więcej możliwości niż tradycyjne centrale.

Zaawansowane funkcje telefoniczne

Nowoczesne centrale posiadają zaawansowane funkcje telefoniczne takie, jak zapowiedzi głosowe (IVR), przekierowywanie połączeń, kolejkowanie, telekonferencje, poczta głosowa, współdzielona baza kontaktów, blokowanie numerów, nagrywanie rozmów itp.

Wielokanałowość komunikacji

Centrale umożliwiają korzystanie z komunikacji wielokanałowej (Unified Communications) łączącej w sobie komunikację głosową, wideo, czat i rozwiązania pozwalające na współpracę zdalną (udostępnianie ekranu, współdzielenie aplikacji itd.).

Mobilność

Dzięki aplikacji możesz korzystać ze wszystkich funkcji centrali na dowolnym urządzeniu z dostępem do internetu – np. odbierać, wykonywać i przekierowywać połączenia ze swojego numeru wewnętrznego. Niezależnie od tego, gdzie znajdują się Twoi pracownicy, dzięki aplikacji softphone dostępni są zawsze pod tym samym numerem stacjonarnym i wewnętrznym.

Monitorowanie i raportowanie

Oferowane rozwiązania pozwalają na monitorowanie sytuacji w systemie centrali na żywo (podgląd kolejek, aktualnych połączeń itp.) oraz udostępniają raporty i statystyki. Dzięki temu można sprawdzić m.in. średni czas połączenia, liczbę połączeń nieodebranych, godziny, w których połączeń jest najwięcej czy statystyki poszczególnych pracowników. Pozwala to na lepsze zarządzanie obsługą klienta w firmie.

Integracja centrali z innymi systemami

Dzięki otwartemu, darmowemu API centrale można integrować z różnymi systemami zewnętrznymi, z których firma korzysta, np. systemami CRM, MS Teams itp. Pozwala to zaoszczędzić czas i zwiększyć produktywność pracy całego zespołu.

Kompletny system telekomunikacyjny

Nowoczesne centrale umożliwiają płynną komunikację zarówno w technologii VoIP, jak i w technologii DECT. Dzięki temu cała komunikacja w firmie może odbywać się w ramach jednego, kompletnego i łatwego w zarządzaniu systemu telekomunikacyjnego.

Łatwa skalowalność

Oferowane przez nas rozwiązania są przeznaczone zarówno dla tych firm, w których korzystać z nich będzie kilkanaście osób, jak i dla tych, w których centrala musi obsłużyć nawet kilka tysięcy stanowisk. Liczbę użytkowników centrali można w łatwy sposób elastycznie dostosować do rosnących potrzeb Twojej firmy.

Możliwość zachowania dotychczasowej infrastruktury

Rozwiązania E-MetroTel i innovaphone umożliwiają wykorzystanie części dotychczasowej infrastruktury. W przypadku rozwiązania E-MetroTel można zachować telefony takich marek, jak Panasonic, Nortel i Avaya. Rozwiązanie Innovaphone umożliwia natomiast płynną migrację z dotychczasowego systemu na nowy i stopniową wymianę jego komponentów.

Dowiedz się więcej

Bezpieczeństwo

Oferowane przez nas rozwiązania spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa, zapewniając niezakłóconą i bezpieczną komunikację. Systemy są zabezpieczone przed wyciekiem danych i odporne na ataki z zewnątrz.

Kiedy warto pomyśleć o nowoczesnym
systemie telefonicznym?

Gdy obecny system jest awaryjny lub wykorzystuje przestarzałą technologię.
Gdy firma zwiększyła skalę działalności i centrala wymaga rozbudowy o kolejne stanowiska.
Gdy firma chce poprawić efektywność pracy i komunikację wewnątrz zespołu.
Gdy firma chce zoptymalizować obsługę i doświadczenie klienta (customer experience).

Pobierz e-book

Jak wybrać centralę telefoniczną dla swojej firmy?
Przewodnik dla zarządzających
Jak wybrać centralę telefoniczną dla swojej firmy?
Pobierz bezpłatnego e-booka i poznaj 13 najważniejszych kryteriów, dzięki którym wybierzesz centralę najlepiej dostosowaną do potrzeb Twojej firmy.

    Zaufany dystrybutor z 30-letnim
    doświadczeniem

    Obejrzyj webinar

    Wymiana centrali telefonicznej Panasonic – jak zyskać nowe możliwości, zachowując część infrastruktury
    Webinar

    Wymiana centrali telefonicznej Panasonic – jak zyskać nowe możliwości, zachowując część infrastruktury

    Wypełnij formularz, aby obejrzeć webinar

      Zastanawiasz się, który system będzie
      najlepiej odpowiadać Twoim potrzebom?

      Każda firma ma swoją specyfikę i indywidualne potrzeby. Dzięki naszemu ponad 
30-letniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie doradzić, który system sprawdzi się najlepiej w przypadku danej firmy.

      Skontaktuj się z naszymi ekspertami

      Przemysław Broda
      Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od 30 lat.
      Piotr Kozłowicz
      Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od ponad 20 lat.

      Wyślij formularz
      kontaktowy

        Najczęściej zadawane pytania

        Przeczytaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
        Do czego jest mi potrzebna centrala telefoniczna?

        Centrala telefoniczna znacznie ułatwia komunikację wewnątrz firmy oraz poprawia skuteczność kontaktu z klientem. Dzięki nowoczesnej centrali telefonicznej poza korzystaniem z zaawansowanych funkcji telefonicznych, można również komunikować się za pomocą wewnętrznego czatu, nagrywać rozmowy czy np. zintegrować centralę z używanym w firmie programem CRM.

        Czy Wasze centrale telefoniczne zapewniają funkcje UC - Unified Communications?

        Tak, oferowane przez nas systemy mają wbudowaną platformę UC umożliwiającą komunikowanie się za pomocą czatu, podgląd statusów poszczególnych telefonów, wideokonferencje, współprace zdalną itd. Każdy z naszych dostawców stale ulepsza i rozbudowuje swoje platformy UC, wciąż poszerzając je o nowe funkcje.

        Czy w ramach centrali oprócz funkcji telefonicznych dostępne są także jakieś aplikacje usprawniające pracę?

        Tak, w oferowanych przez nas centralach dostępnych jest wiele aplikacji ułatwiających codzienną pracę i zwiększających jej efektywność. Nasi dostawcy stale pracują także nad rozbudową swoich platform.

        Po co mi w firmie centrala telefoniczna? Czy nie wystarczą służbowe telefony komórkowe dla pracowników?

        Telefony komórkowe w porównaniu z centralą telefoniczną mają pewne wady, takie jak brak możliwości przekazania rozmowy, jej nagrania czy centralnego zarządzania całą komunikacją w firmie i jej raportowania. Poza tym korzystanie z telefonów komórkowych wiąże się także z koniecznością wykupienia wielu abonamentów. Wadami telefonów komórkowych są również szybkie zużycie baterii podczas ciągłych rozmów wewnętrznych, dłuższy czas wybierania numeru, większe obciążenie falami radiowymi użytkownika telefonu, ograniczony zasięg sieci komórkowej w firmie oraz brak kontroli nad statusem telefonu.

        Czy dzięki centrali można przekierować połączenia na komórkę?

        Tak, przekierowanie rozmów na komórkę to standardowa funkcja centrali. Dodatkowo oferowane przez nas systemy umożliwiają użytkownikom korzystać z aplikacji typu softphone, które pozwalają na telefonach z systemem Android czy iOS używać swojego własnego numeru wewnętrznego z centrali telefonicznej będąc w dowolnym miejscu na świecie. Wykonując i odbierając połączenia z aplikacji softphone możemy posługiwać się numerem wewnętrznym z centrali.

        Czy dzięki centrali mogę połączyć ze sobą dwa biura znajdujące się w różnych lokalizacjach?

        Tak, to standardowa funkcja naszych central i jedna z ich największych zalet. Dzięki centrali odległe geograficznie biura mogą pracować jako jeden system zarządzany centralnie z jednego miejsca.

        Jak działa technologia VoIP?

        Centrale cyfrowe VoIP – to skrót od Voice over Internet Protocol – do przesyłania dźwięku wykorzystują sieć internetową. Sygnał dźwiękowy przetwarzany jest na pakiety danych i przesyłany za pomocą sieci. Jakość połączeń cyfrowych jest często dużo lepsza niż w przypadku połączeń analogowych. Tego typu centrale wymagają także mniej złożonej infrastruktury fizycznej niż ich analogowe odpowiedniki.