Decydując się na jedno z naszych rozwiązań, możesz zachować aktualną infrastrukturę, wszystkie umowy z obecnymi operatorami i aktualne numery telefonów.
Oferowane przez nas centrale telefoniczne VoIP zapewniają nieprzerwaną komunikację wewnątrz firmy i komunikację z klientem. Dzięki możliwości komunikacji wielokanałowej (Unified Communications) pomagają usprawnić wiele procesów w firmie i zoptymalizować obsługę klienta. Dostępne są w formie sprzętowej on-premise lub w chmurze.
Jako Inter Consult jesteśmy dystrybutorem trzech renomowanych rozwiązań telekomunikacyjnych: E-MetroTel, innovaphone i iPECS (Ericsson-LG). Dzięki naszemu ponad 30-letniemu doświadczeniu, doradzimy Ci, które z rozwiązań najlepiej odpowie na Twoje potrzeby i sprawdzi się w Twojej firmie.
Decydując się na jedno z naszych rozwiązań, możesz zachować aktualną infrastrukturę, wszystkie umowy z obecnymi operatorami i aktualne numery telefonów.
Dzięki funkcjom i możliwościom nowoczesnej centrali VoIP poprawisz produktywność pracy pracowników, komunikację wewnętrzną oraz obsługę klienta. Oferowane przez nas rozwiązania telekomunikacyjne dają o wiele więcej możliwości niż tradycyjne centrale.
Nowoczesne centrale posiadają zaawansowane funkcje telefoniczne takie, jak zapowiedzi głosowe (IVR), przekierowywanie połączeń, kolejkowanie, telekonferencje, poczta głosowa, współdzielona baza kontaktów, blokowanie numerów, nagrywanie rozmów itp.
Centrale umożliwiają korzystanie z komunikacji wielokanałowej (Unified Communications) łączącej w sobie komunikację głosową, wideo, czat i rozwiązania pozwalające na współpracę zdalną (udostępnianie ekranu, współdzielenie aplikacji itd.).
Dzięki aplikacji możesz korzystać ze wszystkich funkcji centrali na dowolnym urządzeniu z dostępem do internetu – np. odbierać, wykonywać i przekierowywać połączenia ze swojego numeru wewnętrznego. Niezależnie od tego, gdzie znajdują się Twoi pracownicy, dzięki aplikacji softphone dostępni są zawsze pod tym samym numerem stacjonarnym i wewnętrznym.
Oferowane rozwiązania pozwalają na monitorowanie sytuacji w systemie centrali na żywo (podgląd kolejek, aktualnych połączeń itp.) oraz udostępniają raporty i statystyki. Dzięki temu można sprawdzić m.in. średni czas połączenia, liczbę połączeń nieodebranych, godziny, w których połączeń jest najwięcej czy statystyki poszczególnych pracowników. Pozwala to na lepsze zarządzanie obsługą klienta w firmie.
Dzięki otwartemu, darmowemu API centrale można integrować z różnymi systemami zewnętrznymi, z których firma korzysta, np. systemami CRM, MS Teams itp. Pozwala to zaoszczędzić czas i zwiększyć produktywność pracy całego zespołu.
Nowoczesne centrale umożliwiają płynną komunikację zarówno w technologii VoIP, jak i w technologii DECT. Dzięki temu cała komunikacja w firmie może odbywać się w ramach jednego, kompletnego i łatwego w zarządzaniu systemu telekomunikacyjnego.
Oferowane przez nas rozwiązania są przeznaczone zarówno dla tych firm, w których korzystać z nich będzie kilkanaście osób, jak i dla tych, w których centrala musi obsłużyć nawet kilka tysięcy stanowisk. Liczbę użytkowników centrali można w łatwy sposób elastycznie dostosować do rosnących potrzeb Twojej firmy.
Rozwiązania E-MetroTel i innovaphone umożliwiają wykorzystanie części dotychczasowej infrastruktury. W przypadku rozwiązania E-MetroTel można zachować telefony takich marek, jak Panasonic, Nortel i Avaya. Rozwiązanie Innovaphone umożliwia natomiast płynną migrację z dotychczasowego systemu na nowy i stopniową wymianę jego komponentów.
Dowiedz się więcejOferowane przez nas rozwiązania spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa, zapewniając niezakłóconą i bezpieczną komunikację. Systemy są zabezpieczone przed wyciekiem danych i odporne na ataki z zewnątrz.
Jako Inter Consult od ponad 30 lat dostarczamy zaawansowane rozwiązania telekomunikacyjne zapewniające nieprzerwaną komunikację wewnątrz firmy i komunikację z klientem. Jesteśmy dystrybutorem systemu E-MetroTel, systemu innovaphone oraz iPECS Ericsson-LG, dlatego naszym klientom możemy doradzić rozwiązanie najlepiej dopasowane do ich potrzeb.
Zapewniamy doradztwo i wsparcie techniczne, zarówno na etapie projektowania systemu, jak i na etapie wdrożenia. Dysponujemy siecią dealerów i instalatorów w całej Polsce.
Centrala telefoniczna znacznie ułatwia komunikację wewnątrz firmy oraz poprawia skuteczność kontaktu z klientem. Dzięki nowoczesnej centrali telefonicznej poza korzystaniem z zaawansowanych funkcji telefonicznych, można również komunikować się za pomocą wewnętrznego czatu, nagrywać rozmowy czy np. zintegrować centralę z używanym w firmie programem CRM.
Tak, oferowane przez nas systemy mają wbudowaną platformę UC umożliwiającą komunikowanie się za pomocą czatu, podgląd statusów poszczególnych telefonów, wideokonferencje, współprace zdalną itd. Każdy z naszych dostawców stale ulepsza i rozbudowuje swoje platformy UC, wciąż poszerzając je o nowe funkcje.
Tak, w oferowanych przez nas centralach dostępnych jest wiele aplikacji ułatwiających codzienną pracę i zwiększających jej efektywność. Nasi dostawcy stale pracują także nad rozbudową swoich platform.
Telefony komórkowe w porównaniu z centralą telefoniczną mają pewne wady, takie jak brak możliwości przekazania rozmowy, jej nagrania czy centralnego zarządzania całą komunikacją w firmie i jej raportowania. Poza tym korzystanie z telefonów komórkowych wiąże się także z koniecznością wykupienia wielu abonamentów. Wadami telefonów komórkowych są również szybkie zużycie baterii podczas ciągłych rozmów wewnętrznych, dłuższy czas wybierania numeru, większe obciążenie falami radiowymi użytkownika telefonu, ograniczony zasięg sieci komórkowej w firmie oraz brak kontroli nad statusem telefonu.
Tak, przekierowanie rozmów na komórkę to standardowa funkcja centrali. Dodatkowo oferowane przez nas systemy umożliwiają użytkownikom korzystać z aplikacji typu softphone, które pozwalają na telefonach z systemem Android czy iOS używać swojego własnego numeru wewnętrznego z centrali telefonicznej będąc w dowolnym miejscu na świecie. Wykonując i odbierając połączenia z aplikacji softphone możemy posługiwać się numerem wewnętrznym z centrali.
Tak, to standardowa funkcja naszych central i jedna z ich największych zalet. Dzięki centrali odległe geograficznie biura mogą pracować jako jeden system zarządzany centralnie z jednego miejsca.
Centrale cyfrowe VoIP – to skrót od Voice over Internet Protocol – do przesyłania dźwięku wykorzystują sieć internetową. Sygnał dźwiękowy przetwarzany jest na pakiety danych i przesyłany za pomocą sieci. Jakość połączeń cyfrowych jest często dużo lepsza niż w przypadku połączeń analogowych. Tego typu centrale wymagają także mniej złożonej infrastruktury fizycznej niż ich analogowe odpowiedniki.