Zaawansowane funkcje telefoniczne
Nowoczesne centrale telefoniczne zapewniają wszystkie zaawansowane funkcje głosowe takie, jak zapowiedzi głosowe (IVR), kolejkowanie połączeń, możliwość oddzwaniania na nieodebrane połączenia, nagrywanie rozmów itp.
Sprawna telefoniczna obsługa pacjentów nabiera dziś coraz większego znaczenia. Istotna jest zarówno komunikacja pacjenta z rejestracją i możliwość telefonicznego umówienia się na wizytę, jak i realizacja usług medycznych przez telefon (teleporady). Ważna jest również niezakłócona komunikacja pomiędzy rejestracją a poszczególnymi gabinetami.
Oferujemy nowoczesne centrale telefoniczne, które zapewniają nie tylko płynną komunikację głosową, ale także możliwość integracji z systemami rejestracji pacjentów i systemami elektronicznej dokumentacji medycznej. Dzięki temu zarządzanie przychodnią, kliniką czy szpitalem jest łatwiejsze, a obsługa pacjentów sprawniejsza.
Jako Inter Consult jesteśmy dystrybutorem trzech renomowanych rozwiązań telekomunikacyjnych: E-MetroTel, innovaphone i iPECS (Ericsson-LG). Oferowane przez nas rozwiązania pozwalają wykorzystać dotychczasowe telefony takich marek, jak Nortel, Panasonic i Avaya. Dzięki naszemu ponad 30-letniemu doświadczeniu, doradzimy, które z rozwiązań najlepiej odpowie na potrzeby danej placówki medycznej.
Oferowane przez nas rozwiązania telekomunikacyjne to stabilne, niezawodne systemy, które dają o wiele więcej możliwości niż tradycyjne centrale.
Nowoczesne centrale telefoniczne zapewniają wszystkie zaawansowane funkcje głosowe takie, jak zapowiedzi głosowe (IVR), kolejkowanie połączeń, możliwość oddzwaniania na nieodebrane połączenia, nagrywanie rozmów itp.
Dzięki otwartemu API rozwiązania E-MetroTel i innovaphone można zintegrować z dowolnymi systemami zewnętrznymi, z których korzysta placówka, np. z systemem rejestracji pacjentów czy systemem elektronicznej dokumentacji medycznej.
Oferowane rozwiązania pozwalają na monitorowanie sytuacji w systemie centrali na żywo (podgląd na kolejki, aktualne połączenia itp.) oraz udostępniają raporty i statystyki. Dzięki temu można sprawdzić m.in. średni czas połączenia, liczbę połączeń nieodebranych, godziny, w których połączeń jest najwięcej czy statystyki poszczególnych pracowników. Pozwala to na lepsze zarządzanie obsługą pacjentów.
Dzięki aplikacjom typu softphone ze wszystkich funkcji centrali można korzystać także na komputerze i smartfonie.
innovaphone oferuje własne telefony systemowe w kolorze białym, co jest istotne dla wielu placówek medycznych.
Rozwiązanie E-MetroTel umożliwia zachowanie dotychczasowych telefonów takich marek, jak Panasonic, Avaya i Nortel. Dzięki temu migracja do nowego systemu nie wymaga zakupu nowych telefonów, co obniża jej koszty.
Dowiedz się więcej
Oferowane przez nas rozwiązania spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa, zapewniając stabilną i bezpieczną komunikację. Systemy są zabezpieczone przed wyciekiem danych i odporne na ataki z zewnątrz.
Z rozwiązań E-MetroTel i innovaphone można korzystać zarówno w formie sprzętowej, jak i w ramach chmury w bezpiecznych Data Center dostawcy lub w prywatnej chmurze klienta.

Jako Inter Consult od 35 lat dostarczamy zaawansowane rozwiązania telekomunikacyjne zapewniające nieprzerwaną komunikację wewnątrz firmy i komunikację z klientem. Jesteśmy dystrybutorem systemu E-MetroTel, systemu innovaphone oraz iPECS Ericsson-LG.
Zapewniamy doradztwo i wsparcie techniczne, zarówno na etapie projektowania systemu, jak i na etapie wdrożenia. Dysponujemy siecią dealerów i instalatorów w całej Polsce.
Tak, jest to możliwe, ale preferowana jest migracja lub wymiana systemu. Najlepszym sposobem na odpowiedni dobór nowego rozwiązania jest bezpłatna konsultacja z naszymi specjalistami.
Tak, to standardowa funkcja nowoczesnych central i jedna z ich największych zalet. Dzięki centrali odległe geograficznie punkty mogą pracować jako jeden system zarządzany centralnie z jednego miejsca.
To zależy, ważne jest natomiast elastyczne podejście do licencjonowania oraz brak konieczności ponoszenia opłat początkowych (przypomina to leasing samochodu). W przypadku centrali chmurowej należy jednak uwzględnić stały koszt miesięczny.
Współczesne centrale chmurowe mogą w pełni odwzorowywać centralę zainstalowaną u klienta (on premise). Wbrew temu, co się powszechnie uważa, centrale chmurowe są w pełni bezpieczne i nie niosą ze sobą zwiększonego ryzyka ataku hakerów w porównaniu z centralami sprzętowymi zainstalowanymi w siedzibie klienta.
Tak, oferowane przez nas systemy umożliwiają nagrywanie rozmów i przechowywanie ich na samej centrali lub na zewnętrznym dysku. W zależności od potrzeb i indywidualnych wymagań klienta, dobierzemy w tym zakresie rozwiązanie, które spełni jego oczekiwania.