Korporacje

Nowoczesne centrale telefoniczne z funkcjami komunikacji wielokanałowej dla firm wielooddziałowych i korporacji

W firmach wielooddziałowych i korporacjach sprawna komunikacja wewnętrzna i współpraca w ramach zespołu ma kluczowe znaczenie. Wraz z rosnącą popularnością pracy zdalnej, coraz ważniejsze stają się mobilność, komunikacja wielokanałowa, ale także możliwość nadzorowania pracy pracowników.

Oferujemy nowoczesne rozwiązania telekomunikacyjne zapewniające nie tylko płynną komunikację głosową, ale także komunikację za pomocą czatu lub wideorozmowy w ramach jednej platformy. Pozwala to zwiększyć efektywność pracy całego zespołu, niezależnie od tego, gdzie znajdują się jego członkowie.

Elementy komunikacji wielokanałowej
w naszych rozwiązaniach

Centrala PBX
Softphone
Rozmowy
wideo
Czat
Udostępnianie
ekranu

Dlaczego warto wybrać oferowane przez nas rozwiązania?

Komunikacja
wielokanałowa
Mobilność
Integracja
z systemami
zewnętrznymi
Sprawna komunikacja
pomiędzy oddziałami
Możliwość
zachowania
dotychczasowych
telefonów
Bezpieczne i stabilne
połączenia

Oferowane przez nas
rozwiązania

Jako Inter Consult jesteśmy dystrybutorem trzech renomowanych rozwiązań telekomunikacyjnych: E-MetroTel, innovaphone i iPECS (Ericsson-LG). Oferowane przez nas rozwiązania pozwalają wykorzystać część dotychczasowej infrastruktury. Dzięki naszemu ponad 30-letniemu doświadczeniu, doradzimy, które z rozwiązań najlepiej odpowie na potrzeby Twojej firmy.

Co zapewniają nowoczesne centrale telefoniczne?

Oferowane przez nas rozwiązania telekomunikacyjne to stabilne, niezawodne systemy, które dają o wiele więcej możliwości niż tradycyjne centrale.

Komunikacja wielokanałowa

Dzięki aplikacjom systemy E-MetroTel oraz innovaphone są platformami wielokanałowej komunikacji (Unified Communications). Umożliwiają komunikację głosową, prowadzenie wideorozmów i wideokonferencji wraz z udostępnianiem ekranu, wysyłanie wiadomości na wewnętrznym czacie, pracę w grupie, np. współdzielenie plików itd.

Kompletny system telekomunikacyjny

Nowoczesne centrale umożliwiają zarówno komunikację w technologii VoIP, jak i w technologii DECT. Dzięki temu cała komunikacja wewnętrzna w firmie i zewnętrzna z klientami może odbywać się w ramach jednego, kompletnego systemu.

Mobilność

Dzięki aplikacjom typu softphone z wszystkich funkcji centrali (rozmowy głosowe, czat, wideo itd.) można korzystać także na komputerze i smartfonie. Zwiększa to efektywność pracy, umożliwia pracę zdalną oraz ułatwia szybsze skontaktowanie się z innymi członkami zespołu.

Możliwość integracji z systemami zewnętrznymi

Dzięki otwartemu API rozwiązania E-MetroTel i Innovaphone można zintegrować z systemami, z których firma już korzysta. Dostępne są również gotowe integracje z systemem CRM Salesforce i z Microsoft Teams.

Monitorowanie i raportowanie

Oferowane rozwiązania pozwalają na monitorowanie sytuacji w systemie centrali na żywo (podgląd na kolejki, aktualne połączenia itp.) oraz udostępniają raporty i statystyki. Dzięki temu można przeanalizować i zoptymalizować pracę pracowników, zwłaszcza w zakresie obsługi klienta.

Centrala sprzętowa lub w chmurze

Z rozwiązań E-MetroTel i Innovaphone można korzystać zarówno w formie sprzętowej, jak i w ramach chmury w bezpiecznych Data Center dostawcy lub w prywatnej chmurze klienta.

Sprawna komunikacja pomiędzy oddziałami

Centralę można skonfigurować w taki sposób, aby zapewnić nieprzerwaną komunikację w ramach jednego systemu pomiędzy oddziałami firmy znajdującymi się w różnych lokalizacjach.

Bezpieczeństwo i stabilność połączeń

Oferowane przez nas rozwiązania spełniają najwyższe standardy bezpieczeństwa, zapewniając stabilną i bezpieczną komunikację. Systemy są zabezpieczone przed wyciekiem danych i odporne na ataki z zewnątrz.

Możliwość zachowania dotychczasowej infrastruktury

Rozwiązania E-MetroTel i Innovaphone pozwalają zachować część infrastruktury centrali, z której firma dotychczas korzystała.

Pobierz e-book

Jak wybrać centralę telefoniczną dla swojej firmy?
Przewodnik dla zarządzających
Jak wybrać centralę telefoniczną dla swojej firmy?
Pobierz bezpłatnego e-booka i poznaj 13 najważniejszych kryteriów, dzięki którym wybierzesz centralę najlepiej dostosowaną do potrzeb Twojej firmy.

    Zaufany dystrybutor z 30-letnim
    doświadczeniem

    Obejrzyj webinar

    Jak usprawnić komunikację w firmach wielooddziałowych i przemysłowych
    Webinar

    Jak usprawnić komunikację w firmach wielooddziałowych i przemysłowych

    Wypełnij formularz, aby obejrzeć webinar

      Zastanawiasz się, który system będzie
      najlepiej odpowiadać Twoim potrzebom?

      Każda firma ma swoją specyfikę i korzysta z innych systemów. Dzięki naszemu ponad 
30‑letniemu doświadczeniu jesteśmy w stanie doradzić, które rozwiązanie sprawdzi się najlepiej w przypadku Twojej firmy.

      Skontaktuj się z naszymi
      ekspertami

      Przemysław Broda
      Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od 30 lat.
      Piotr Kozłowicz
      Ekspert ds. rozwiązań telekomunikacyjnych w Inter Consult, w branży od ponad 20 lat.

      Wyślij formularz
      kontaktowy

        Najczęściej zadawane pytania

        Przeczytaj odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania.
        Czy pracownicy home office mogą pracować ze swoim numerem biurkowym w domu?

        Tak, to standardowa funkcja nowoczesnych central i jedna z ich największych zalet. Dzięki aplikacjom typu softphone pracownicy mogą pracować z dowolnego miejsca na świecie i korzystać z wszystkich funkcji centrali oraz wykonywać i odbierać połączenia ze swojego numeru biurkowego, zarówno na smarfotnie, jak i na komputerze.

        Czy centrale umożliwiają nagrywanie rozmów?

        Tak, oferowane przez nas systemy umożliwiają nagrywanie rozmów i przechowywanie ich na samej centrali lub na zewnętrznym dysku. W zależności od potrzeb i indywidualnych wymagań klienta, dobierzemy w tym zakresie rozwiązanie, które spełni jego oczekiwania.

        Czy dzięki centrali można przekierować połączenia na komórkę?

        Tak, przekierowanie rozmów na komórkę to standardowa funkcja centrali. Dodatkowo oferowane przez nas systemy mają aplikacje softphone, które pozwalają na telefonach z systemem Android czy iOS używać swojego własnego numeru wewnętrznego z centrali telefonicznej. Wykonując i odbierając połączenia z aplikacji softphone możemy posługiwać się numerem wewnętrznym z centrali.

        Czy dzwoniąc z komórki, można posługiwać się swoim numerem biurkowym?

        Tak, oferowane przez nas systemy mają aplikacje typu softphone, które pozwalają na telefonach z systemem Android czy iOS używać swojego własnego numeru wewnętrznego z centrali telefonicznej. Dzwoniąc do naszych klientów z aplikacji softphone możemy prezentować się numerem wewnętrznym centrali.

        Czy centrale telefoniczne zapewniają funkcje UC - Unified Communications?

        Tak, oferowane przez nas systemy mają wbudowaną platformę UC umożliwiającą czat, podgląd statusów poszczególnych telefonów, wideokonferencje, współprace zdalną itd. Każdy z naszych dostawców stale ulepsza i rozbudowuje swoje platformy UC, wciąż poszerzając je o nowe funkcje.

        Czy w ramach centrali mogę korzystać ze zintegrowanych aplikacji?

        Tak, w oferowanych przez nas centralach dostępnych jest wiele aplikacji ułatwiających codzienną pracę i zwiększających jej efektywność. Nasi dostawcy stale pracują także nad rozbudową swoich platform UC i nowymi aplikacjami udostępnianymi w ramach central.

        Jakich aplikacji mogę używać wraz z działającą w firmie centralą?

        W rozwiązaniu innovaphone znaleźć możemy aplikacje do call center, tablice ogłoszeń, aplikacje rejestrujące czas pracy itd. Oferta dostępnych w tym systemie aplikacji jest stale poszerzana. Innovaphone dba również o to, żeby klient mógł zintegrować z centralą swoje własne aplikacje, tworząc jednolity interfejs dla użytkownika.

        Używamy do pracy Microsoft Teams. Czy da się zintegrować Teams z nową centralą?

        Tak, system Innovaphone umożliwia integrację z Teams poprzez włączenie naszego komponentu w środowisko Teams. Jest to prosta i praktycznie bezkosztowa integracja, która pozwala na obsługę połączeń telefonicznych z poziomu aplikacji MS Teams.